Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اصلاح ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان ملایر

رئیس راهداری شهرستان ملایر خبر داد:
اصلاح ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر استان همدان از اصلاح ۱۵ نقطه حادثه‌خیز این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، جواد نگاهداری در گفتگویی با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، ایمن‌سازی محورها، نگهداری، ساماندهی و ارتقای آن‌هاست، گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز، دستاوردی مهم در کاهش تلفات جاده‌ای محسوب می‌شود.

وی اصلاح نقاط حادثه‌خیز را از جمله برنامه‌های در دست اجرای این اداره عنوان کرد و افزود: در ۱۱ ماه امسال ۱۵ نقطه حادثه‌خیز شامل پیچ‌های خطرناک در محور ملایر-قوزان – علوی، محور ازناو-خنداب و محورهای روستایی بیغش دهلق دوریجان انجام شده است.

جواد نگاهداری از تعمیر و نصب ۵۴۰ عدد گاردریل، ایمن‌سازی ورودی و خروجی پل‌ها در حوزه استحفاظی ۳۲۰ دهانه و نصب ۳ هزار عدد رفلکتور در محل تقاطع‌های راه‌های حوزه استحفاظی خبر داد و گفت: خط‌کشی ۳۰۰ کیلومتر راه‌های شریانی، نصب ۴ هزار و ۵۰۰ عدد علائم و نصب ۱۵ عدد چراغ چشمک‌زن از دیگر اقدامات ۱۱ ماه این اداره بوده است.

 

لکه‌گیری ۱۷ هزار مترمربع از راه‌های ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر از لکه‌گیری ۱۷ هزار مترمربع از راه‌های شهرستان در این مدت خبر داد و گفت: روکش آسفالت ۷ کیلومتر، درزگیری ۲ هزار متر طول، موج تراشی ۴ هزار مترمربع و اجرای آسفالت رگلاژی در محور اراک به طول ۱.۵ کیلومتر از جمله اقدامات بوده است.

نگاهداری ادامه داد: همچنین ۳۰ کیلومتر شن‌ریزی راه‌های شنی، ۳۴ هزار مترمکعب شانه سازی راه‌های آسفالته شهرستان و ۴.۴ کیلومتر آسفالت شانه‌ها در دو طرف در محور خنداب از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده است.

وی به اقدامات اجرایی این اداره در بحث راهداری زمستانی اشاره و عنوان کرد: در بحث راهداری زمستانی ۷ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های این شهرستان ذخیره شده که در مدت ۱۱ ماه امسال عملیات نمک‌پاشی ۴ هزار کیلومتر باند و عملیات برف‌روبی ۵ هزار کیلومتر باند انجام شده است.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن