Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تردد روان خودروها در محورهای استان همدان

تردد روان خودروها در محورهای استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از بارش برف و پدیده مه گرفتگی در برخی محورهای استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم اظهار داشت: بارش برف از ساعت 22:30 شب گذشته آغاز شده و در برخی محورهای همدان ادامه دارد که راهداران در محورهای اصلی و فرعی استان همدان مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز بارش برف در محورهای استان همدان فروکش شده است، افزود: راهداران به همراه ماشین آلات راهداری برای سرکشی از راه‌های روستایی اعزام شده‌اند.

پرورشی خرم افزود: هم اکنون برخی گردنه های استان شامل اسدآباد، دولایی، گرین و آزادراه ساوه همدان با پدیده مه‌گرفتگی روبروست و تردد در محورها را با احتیاط بیشتر همراه کرده است.

وی ادامه داد: در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اکنون مشکلی در سطح جاده‌های شریانی و اصلی استان همدان وجود ندارد و تردد بدون زنجیرچرخ و به شکل عادی و روان در حال انجام است.

پرورشی خرم یادآور شد: بیشترین بارش برف در سطح محورهای شهرستان ملایر گزارش شده و هم اکنون نیز بارش پراکنده در برخی محورهای استان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مرکز اطلاع‌رسانی راه‌های استان همدان با شماره تماس 141 آمادگی لازم را برای ارائه اطلاعات راه‌های استان همدان دارد و از رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان همدان را دارند انتظار می‌رود قبل از آغاز سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن