Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی استقرار اتوبوس‌های سیار و ثابت در همدان برای انجام تست اچ‌آی‌وی

استقرار اتوبوس‌های سیار و ثابت در همدان برای انجام تست اچ‌آی‌وی

معاون فنی معاونت بهداشتی همدان از استقرار اتوبوس‌های سیار و ثابت در شهرهای استان همدان برای مشاوره و انجام تست سریع اچ ای وی خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، علی عطایی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی هفته اطلاع‌رسانی پیشگیری و مبارزه با ایدز در مرکز بهداشت استان همدان هدف از تشکیل این جلسه را اهمیت هفته مبارزه با اچ آی وی(ایدز) اعلام کرد.

وی از تمام ادارات و سازمان‌ها خواست تا برنامه‌های خود را در این هفته اعلام کنند و گفت: نمایندگان استانداری، سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد، ناجا، هلال احمر، آموزش و پرورش، معاونت دانشجویی، معاونت درمان دانشگاه، سازمان ورزش و جوانان، فرودگاه، سازمان زندان‌ها، روسای مرکز بهداشت شهرستان‌های تابعه برنامه های خود را ارائه دهند.

وی بااشاره به حمایت از کودکان آلوده به ویروس اچ‌ای‌وی مثبت و پرداخت کمک‌های نقدی به این کودکان توسط خیرین از برنامه ریزی برای برگزاری همایش‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و همچنین همایش‌هایی برای سربازان در پادگان‌ها خبرداد.

عطایی به استقرار اتوبوس‌های سیار و ثابت در شهرهای استان همدان برای مشاوره و انجام تست سریع اچ ای وی اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات آموزشی در محل تجمع مردم نیز برنامه ریزی شده است.

معاون فنی معاونت بهداشتی همدان استقرار کانکس در ورودی دانشگاه‌ها برای انجام تست سریع و همچنین مشاوره، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای زندانیان و خانواده‌های آنها، برگزاری جلسات آموزشی برای طلاب، برگزاری کلاس‌های آموزشی احتیاطات استاندارد برای کارکنان حوزه بهداشت و درمان و توزیع پوستر آموزشی در ادرات و دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

عطایی عنوان کرد: هفته اطلاع‌رسانی ایدز از هشتم تا چهاردهم آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و شعار امسال «اطلاع رسانی، پیشگیری، تشخیص زود هنگام، درمان و حمایت از مبتلایان به ایدز» است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن