Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تمام شرکت های حمل و نقل همدان زیرپوشش شبکه سیر هستند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان:
تمام شرکت های حمل و نقل همدان زیرپوشش شبکه سیر هستند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: صد در صد شرکت های حمل و نقل استان همدان زیرپوشش طرح شبکه سیر هستند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده امروز در نشست کارگروه استانی ارتقاء سطح خدمات مسافری استان، ارتقاء خدمات به مسافران را مهمترین هدف طرح شبکه سیر عنوان و خاطرنشان کرد: ساماندهی حمل توشه غیرهمراه مسافر، بغل نویسی وسایل نقلیه عمومی مسافربری، شناسایی خط سیر یا کریدورهای حمل‌ونقل عمومی، بررسی توزیع سفر و تحلیل ترافیکی محورها از جمله سایر اقدامات حوزه حمل‌ونقل مسافربری است که به منظور جلب رضایت مردم و مسافران در این طرح پیش بینی شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به مسافران افزود: با توجه به اهمیت انجام فریضه نماز به موقع، واجب است شرکت های حمل و نقل مسافری به رانندگان ناوگان، یادآوری لازم را به منظور توقف به موقع انجام دهند.

پناهنده ادامه داد: این توقف باید به موقع و در مکان های مناسب و ترجیحا در مجتمع های خدماتی رفاهی انجام شود تا سرویس دهی به مسافران به نحو مطلوبی انجام شود.

معاون حمل و نقل این اداره کل به ارتقاء خدمات مسافری تأکید و تصریح کرد: باید با ارتقاء سطح خدمات مسافری به دنبال اقتصاد مقاومتی بوده و برای احیای این مهم باید بهره وری بالایی داشته باشیم.

پناهنده با تأکید بر اینکه سیاست اصلی در کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان نظام همواره بر بهره وری بیشتر در کشور بوده است، یادآور شد: تلاش ما نیز باید در همین راستا بوده و از کمترین ناوگان بیشترین استفاده و بهره وری را داشته باشیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 معرفی شده است، ابراز داشت: این اداره کل نیز با استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی می تواند در زمینه معرفی هر چه بیشتر استان همدان به مسافران و گردشگران نقش موثری داشته باشد.

مصطفی پناهنده اضافه کرد: به تصویر کشیدن تیزر معرفی جاذبه های گردشگری استان همدان از نمایشگرهای ناوگان اتوبوسی، چاپ شعار همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 روی بلیت های مسافربری، درج این شعار در سامانه فروش بلیت های اینترنتی و همچنین توزیع و پخش تراک در این زمینه بین مسافران را از جمله ظرفیت های حمل و نقل این اداره کل برشمرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان نیز در این نشست با اشاره به اینکه در اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی در چین، پیشنهاد انتخاب همدان به‌ عنوان پایتخت گردشگری آسیا از سوی جمهوری اسلامی ایران ارائه شد، اذعان داشت: این پیشنهاد مورد موافقت اعضای این اجلاس قرار گرفت و معتقد هستیم این رویداد بین‌المللی آورده خوبی برای همدان خواهد داشت.

علی خاکسار با اشاره به اینکه همدان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد، بیان داشت: امیدواریم با این رویداد مهم بتوانیم همدان را به جهانیان معرفی کنیم، چرا که ما توسعه همدان را بر پایه توسعه گردشگری این استان می‌دانیم.

وی اذعان داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز با استفاده از ظرفیت شرکت های حمل و نقل عمومی می تواند در این زمینه نقش مهمی داشته و در جذب گردشگر تأثیرگذار باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن