Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ترخیص 110 مصدوم زلزله‌زده از بیمارستان‌های همدان

ترخیص 110 مصدوم زلزله‌زده از بیمارستان‌های همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یکصد عمل جراحی در بیمارستان های این استان بر روی مصدومان زلزله کرمانشاه انجام شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حبیب معصومی اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان استان معین کرمانشاه است، به دنبال بروز زلزله در مناطق غربی کشورمان، بیش از 500 تخت برای پذیرش مصدومان مهیا شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، 134 مصدوم در سه بیمارستان بعثت، آتیه (تامین اجتماعی) و فاطمیه پذیرش و از این تعداد 130 نفر در مرکز آموزشی درمانی بعثت بستری شدند.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی بیمارستان ها و پزشکان این استان، در حال حاضر حدود 110 تن از مصدومان یاد شده ترخیص شده و شماری از آنها همچنان در بیمارستان بستری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یکی از مصدومان به علت بستری بودن دیگر اعضای خانواده در بیمارستان فیروزگر تهران، از مرکز آموزشی درمانی بعثت به بیمارستان یاد شده منتقل شد.

معصومی اضافه کرد: علاوه بر درمان بیماران، تیم های سلامت روان استان همدان نیز اقدام به ویزیت مصدومان و همراهان آنها در مرکز آموزشی درمانی بعثت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به پایان یافتن فرایند درمان و انتقال مصدومان به بیمارستان همدان، آمبولانس های مستقر در کرمانشاه به همدان بازگشته اند و تنها یک آمبولانس اورژانس همدان در این استان زلزله زده حضور دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن