Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی راه‌اندازی زندان جدید ملایر در آینده نزدیک

راه‌اندازی زندان جدید ملایر در آینده نزدیک

مدیرکل زندان های همدان از بهره برداری زندان جدید ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان، سومین  جلسه شورای اداری و برنامه ریزی با حضور حسن محمدیاری  مدیر کل، مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان های تابعه استان در سالن کنفرانس اداره کل  برگزار شد.

محمد یاری از رشد ۲۷درصدی شاخص های ارزیابی عمومی و اختصاصی دستگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با لطف خدای متعال و تلاش همکاران در سال جاری از رشد ۲۷درصدی در شاخص های یاد شده برخوردار شدیم و امید است در آینده شاهد ارتقاء بیش از پیش در حوزه­های مختلف سازمان باشیم.

محمد یاری مدیر کل زندان های همدان در سومین  جلسه شورای اداری در جمع روسای زندان های تابعه استان و مسئولان ستادی اداره کل همچنین  بر اجرای دقیق  دستور العمل کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد .

وی در جمع روسای زندان های تابعه استان تعامل متقابل زندان‌ها با مراجع قضایی را یک امر ضروری و مهم  در راستای حل مشکلات زندانیان عنوان کرد .

مدیر کل زندان های همدان در ادامه   جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان های همدان ،در جمع روسای زندان های تابعه استان و مسئولان ستادی اداره کل  از بهره برداری زندان جدید ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد .

محمد یاری با اعلام این مطلب، در خصوص لزوم افتتاح هرچه سریع‌تر پروژه زندان  جدید ملایر  در جمع روسا و مسئولین ستادی تأکید کرد.

وی افزود : با افتتاح زندان جدید ملایر  و گشایش ظرفیت ها و امکانات فرهنگی و تربیتی  برای  مددجویان ، میزان اشتغال زندانیان بیشتر و زمینه بازگشت به سلامت جسمی و روحی  آنان  فراهم می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن