Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 550 هزار زائر اربعین از مرزهای سه گانه خارج شدند

550 هزار زائر اربعین از مرزهای سه گانه خارج شدند

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح و ناجا از تردد550 هزار زائر اربعین از مرزهای سه گانه خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار محسن فتحی زاده امروز در پایانه مرزی مهران با اشاره به عبور پرحجم و روان زائران از مرز ها گفت: از ابتدای سفر زائران تا روز گذشته 550 هزار نفر از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه تردد کرده‌اند.

وی اظهار کرد: هم اکنون تردد زائران در مرز مهران شلمچه و چذابه پرحجم و در عین حال روان است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امروز جمعیت زیادی به مرزها و به ویژه مرز مهران مراجعه کرده‌اند گفت: تنها در روز گذشته 125 هزار زائر از مرزهای زمینی خارج شده‌اند.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح و ناجا در ادامه با تاکید بر ممانعت جدی از تردد زائران بدون ویزا و گذرنامه از مرز گفت: در روزها و هفته‌ های قبل بارها از طریق رسانه‌ها تاکید شده است که زائران برای حضور در این سفر معنوی مدارک لازم را اخذ کنند ولی متاسفانه در چند روز گذشته تعدادی در پایانه مرزی مهران به علت نداشتن مدارک عودت داده شد.

سردار فتحی زاده تاکید کرد: به هیچ وجه گذرنامه و ویزا در شهرهای مرزی صادر نخواهد شد و لازم است زائران قبل از حضور در مرز مدارک لازم را تهیه کنند.

وی در ادامه از زائران خواست در این سفر و هنگام رانندگی قوانین را رعایت و خودروهای خود را نیز در پارکینگ ها پارک کنند.

وی در ادامه با اشاره به احتمال بارندگی در روزهای آتی از زائران خواست ضمن رعایت قوانین خودروهای خود را در پارکینگ هایی که احتمال گل و لای شدن دارند پارک نکنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن