Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نصب 5 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان

با فرا رسیدن ایام اربعین انجام می شود؛
نصب 5 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان

همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین 5 دستگاه سامانه دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان نصب می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفتگویی با اشاره به اینکه این دوربین ها در محورهای همدان-تهران، نهاوند-کنگاور، همدان- ساوه، همدان-کرمانشاه و همدان-غار علیصدر نصب می شود، اظهار داشت: پایش اطلاعات و مشاهده موقعیت ترافیکی جاده از جمله اهداف نصب و راه اندازی این سامانه نظارت تصویری است.

محمد رودباری افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین و اینکه استان همدان در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار گرفته است، این دوربین های نظارتی در نقاط حادثه خیز و مسیرهای پرتردد، نصب می شوند.

وی بیان داشت: استفاده از این سیستم های نظارتی و دیگر سامانه های its نقش موثری در توانمندی مدیریتی و کاهش تلفات جاده ای این استان دارد.

رودباری اضافه کرد: در حال حاضر نیز این سامانه در مرکز مدیریت راه ها، معاونت راهداری، پایانه مسافربری انقلاب و قرارگاه پلیس راه نصب شده و به شکل آنلاین فعالیت می کند.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون نیز 15 دوربین نظارت تصویری در گردنه ها و نقاط برف گیر استان در حال فعالیت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه از دریافت آخرین تصاویر ارسالی از طریق دوربین های اطلاعات مدیریت راه ها خبر داد و یادآور شد: شهروندان می توانند هر روز از طریق ربات تلگرامی @rah141bot و وب سایت www.141.ir آخرین تصاویر دریافتی از این سامانه های نظارت جاده ای را مشاهده کنند.

این مسئول اذعان داشت: همچنین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری از طریق کانال تلگرامی مرکز مدیریت راه ها به آدرس @rah141 به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن