Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی داعش لیونل مسی را زندانی می کند

داعش لیونل مسی را زندانی می کند

گروهک تروریستی داعش با انتشار پوستری از مسی، تهدید کرد که سال آینده و در جریان جام جهانی 2018 روسیه، در این کشور عملیات تروریستی انجام خواهد داد.

به گزارش "همدان نیوز"،  در این تصویر، لیونل مسی با لباس زندانی و چهره ای خونی، پشت میله ‌ها قرار گرفته است و در کنار تصویر او نوشته شده:" شما با گروهی می‌جنگید که شکست در فرهنگنامه اش وجود ندارد".

البته این اولین تصویری نیست که داعش در جهت تهدید برای انجام عملیات تروریستی در جام جهانی منتشر کرده است. هفته گذشته نیز آنها یک پوستر منتشر کردند که مردی ماسک زده با یک اسلحه سنگین، کنار لوگوی جام جهانی ایستاده و در توضیحش نوشته شده :" منتظر ما باشید." نوشته این پوستر به زبان روسی است و گفته می‌شود این پوستر از سوی اعضای روس داعش ساخته شده که متعلق به منطقه چچن هستند.

جام جهانی 2018 روسیه در 11 شهر این کشور، از 14 جوئن تا 15 جولای 2018 برگزار خواهد شد و میزبان فینال آن، ورزشگاه لوژنیکی در مسکو است.

پیش تر نیز این گروه روس، پوستری را در همین جهت منتشر کرده بودند که یک تروریست، رو به ورزشگاه‌ها ایستاده و در توضیح پوستر نوشته شده:" روسیه دشمن خداوند است. قسم می‌خورم که آتش مجاهدین آنها را می‌سوزاند، فقط منتظر باشید."

با این حال تصویری که از مسی منتشر شده، سر و صدای بسیاری در شبکه های اجتماعی به پا کرده است. انتظار می‌رود صدها هزار نفر برای تماشای بازی های جام جهانی راهی روسیه شوند و تدابیر امنیتی در آن موقع به اوج خود خواهد رسید. پیش از این مسکو یک بار هدف حمله تروریستی داعش قرار گرفت و در متروی آن یک بمب منفجر شد که 14 نفر کشته شدند. روسیه در کنار ایارن در جبهه اصلی نبرد علیه داعش قرار دارد؛ به همین علت، این گروه تروریستی بابت تلافی اقدامات روسیه، به دنبال بمب گذاری در جام جهانی است./ ورزش3

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن