Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی حمایت بیش از ۱۹ هزار نیکوکار همدانی از کودکان یتیم

حمایت بیش از ۱۹ هزار نیکوکار همدانی از کودکان یتیم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان عنوان کرد: هم‌اکنون ۱۹ هزار و ۶۸۱ حامی نیکوکار، حمایت چهار هزار و ۱۲۰ یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام بر عهده دارند.

به گزارش "همدان نیوز"، جمشید محمدی اظهار کرد: «طرح اکرام ایتام» و «محسنین» ازجمله طرح‌های مشارکتی موفق و فعال کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه خیران و حامیان نیکوکار استان همدان طی پنج ماهه نخست سال، سه میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند افزود: مردم نیکوکار با مشارکت در این طرح با پرداخت حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و یا فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین عهده‌دار می‌شوند.

محمدی اضافه کرد: حامیان طرح اکرام ایتام در پنج‌ماهه نخست سال ۹۶، چهار میلیارد و ۴۵۳ میلیون تومان به‌صورت نقد و ۴۱۲ میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی به ایتام تحت حمایت و حامیان طرح محسنین اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۹ هزار و ۶۸۱ حامی نیکوکار حمایت چهار هزار و ۱۲۰ یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام بر عهده‌ دارند، عنوان کرد: سه هزار و ۲۲۵ نفر از ایتام تحت حمایت زیر ۱۸ سال و ۸۹۵ نفر نیز بالای ۱۸ سال سن دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان همدان گفت: برخی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین علاوه بر ارائه کمک‌های مادی به فرزندان تحت حمایت خود، در زمینه امور مشاوره و کمک‌های فرهنگی به دانش آموزان نیز با این نهاد همکاری دارند./ خبرگزاری ایکنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن