Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اعزام اکیپ عملیاتی برق همدان به کربلای معلی

اعزام اکیپ عملیاتی برق همدان به کربلای معلی

فرمانده پایگاه مقاومت شرکت برق همدان از اعزام اکیپ عملیاتی برق همدان در راستای تأمین برق موکب‎ها و مسیرهای پیاده‌روی اربعین حسینی به کربلای معلی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان؛ واحد حمیدی با اشاره به اعزام اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به کربلای معلی اظهار داشت: این اکیپ با بدرقه سرپرست، مدیران و کارکنان شرکت برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین حسینی عازم کربلا شدند.

وی افزود: این اکیپ متشکل از دو نفر سیمبان و یک راننده از دوم آبان ماه سال جاری تا یک هفته بعد از مراسم اربعین حسینی در کربلا مستقر خواهند بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید فروغی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: اعزام تیم عملیاتی برق استان همدان در راستای مشارکت کارکنان در تأمین برق مراسم باشکوه اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بر اساس ابلاغیه ستاد بازسازی عتبات عالیات شرکت توانیر صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر اعزام اکیپ‌های عملیاتی برق به کربلا به منظور انجام تعمیرات شبکه‌های توزیع برق و تأمین برق موکب‌های احداث شده در شهرهای کربلا، نجف اشرف و تأمین برق مسیر پیاده‌روی نجف اشرف تا کربلای معلی انجام می‌گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن