Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی فعالیت شبانه‌روزی مرکز مدیریت راه های همدان در ایام اربعین

فعالیت شبانه‌روزی مرکز مدیریت راه های همدان در ایام اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت شبانه روزی مرکز مدیریت راه ها، در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری با تأکید بر اینکه امسال همدان برای هرچه بهتر برگزاری آیین اربعین و پذیرایی از زائران حسینی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی مرکز مدیریت راه ها باید به شکل شبانه روزی فعال باشد و از طریق ارتباطات تلفنی و بی سیم موانع موجود در راه ها را شناسایی و درصدد رفع آن برآیند.

وی افزود: این اداره کل با همکاری پلیس راه استان، گشت‌های ۲۴ ساعته راهداری، اورژانس، امداد خودرو و هلال احمر آمادگی لازم را برای تامین ایمنی زائران دارند.

رودباری با تاکید بر اینکه باید در زمینه رفع کمبودها و نیازمندی های استان و تأمین زیرساخت های اربعین تمهیدات لازم انجام شود، بیان داشت: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی استان و عضو کمیته حمل و نقل و سوخت امکانات و تجهیزات لازم را برای رفاه حال زائران حسینی فراهم کنند.

وی  با تأکید بر استقرار مجهزترین اتوبوس ها در پایانه های استان در ایام اربعین، تصریح کرد: با این اقدام می توان زمانی که وسیله نقلیه ای با مشکل مواجه شد از اتوبوس‌های کشیک در راستای انتقال مسافران به محل امن استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی در این ایام اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران این مجتمع ها باید اهتمام لازم را در برنامه ریزی و هماهنگی با شرکت پخش فرآورده های نفتی برای تأمین سوخت وسایل نقلیه ایام اربعین حسینی داشته باشند.

این مسئول به آمادگی اکیپ های راهداری استان در این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی در ایام اربعین به ویژه در راه برگشت زائران حسینی، اکیپ های راهداری باید آماده باشند و در صورت تغییرات شرایط جوی وارد عمل شده و از خطرات احتمالی و موانع در سطح راه ها جلوگیری کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن