Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نظارت بهداشتی 13 اکیپ بازرسی بر تکایا و مساجد در همدان

نظارت بهداشتی 13 اکیپ بازرسی بر تکایا و مساجد در همدان

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بازدید نیروهای بهداشتی بر تکایا و حسینیه‌ها خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان همدان، نوروزی گفت: بازدید و نظارت ارشادی بر استفاده از ظروف یکبار مصرف در تکایا ،حسینیه‌ها، مساجد و ایستگاهی صلواتی شهر همدان در تمام ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین توسط نیروهای بهداشت محیط استان انجام شد.

وی افزود:  210 کارشناس بهداشت محیط در ساعات اداری و 13 اکیپ بازرسی در خارج از ساعت اداری بر تکایا و موکب ها نظارت بهداشتی داشتند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی همدان همچنین از کشف، جمع آوری و معدوم سازی ۶ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته منجمد شامل همبرگر، پنیر پیتزا، سبزیجات منجمد، جگر مرغ، کباب لقمه و سایر مواد غذایی در حین بازرسی تیم بازرسی شبانه بهداشت محیط از یکی از سردخانه‌های همدان در دو روز گذشته خبر داد.

وی همچنین گفت: همزمان با روزجهانی بهداشت محیط توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان ملایر یک انبار وسردخانه نگهداری ضایعات گوشت و مرغ با هماهنگی سازمان دامپزشکی پلمپ و پرونده برای رسیدگی توسط دامپزشکی به مراجع قضایی برای اتخاذ تصمیم ارسال شد.

نوروزی در پایان تصریح کرد: ضمن اینکه برای اربعین امسال برنامه ویژه‌ای برای نظارت بر بهداشت محیط موکب‌ها در دستور کار داریم اما همکاران من در طول شبانه روز و در تمام ایام سال بر اماکن پخت و توزیع مواد غذایی نظارت دارند و اگر جایی سلامتی مردم را به مخاطره بیندازد برخورد قانونی خواهیم کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن