Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تشكيل پرونده الكترونيك سلامت براي يك‌ميليون و 500 هزار همدانی

تشكيل پرونده الكترونيك سلامت براي يك‌ميليون و 500 هزار همدانی

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تشكيل «پرونده الكترونيك سلامت» در همدان از مرز يك ميليون و 500 هزار نفر گذشت.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، جلال‌الدین امیری با اشاره به برنامه سرشماری مرکز بهداشت برای تشکیل «پرونده الکترونیک سلامت» اظهار کرد: قبلاً تکمیل «پرونده الکترونیک سلامت» در شهرستان ملایر و همدان به کندی پیش می‌رفت اما اکنون روزانه بین یک‌هزار تا یک‌هزار و 600 پرونده سلامت در این دو شهر تشکیل می‌شود.

وی ضمن درخواست همکاری مردم در تشکیل هرچه سریع‌تر پرونده الکترونیک سلامت، گفت: برخی از شهرهای همدان بزرگ هستند و کار برای گردآوری اطلاعات از سوی مراقبان سلامت سخت است که امیدوارم هرچه سریع‌تر پرونده‌ها کامل شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تشکیل پرونده الکترونیک سلامت افراد از مرز یک‌میلیون و 500 هزار نفر گذشته است، خاطرنشان کرد:‌ در این رابطه افرادی دارای پرونده‌ الکترونیک شدند که به تدریج برای گرفتن خدمات به پایگاه‌های سلامت مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون کار تشکیل پرونده الکترونیک در حال انجام است، افزود: از یک‌میلیون و 730 هزار جمعیت استان، یک‌میلیون و 500 هزار نفر در سامانه الکترونیک سلامت ثبت نام کرده‌اند و می‌توان گفت بالای 85 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

امیری با بیان اینکه درصدد هستیم تا دو ماه آینده این ثبت نام به صد درصد برسد، گفت: به دلیل تغییر جمعیتی امکان دارد این آمار دقیقا به صد درصد نرسد اما درصدد هستیم کار پرونده الکترونیک سلامت تا دو ماه آینده به پایان برسد.

وی درخواست همکاری مردم با مراقبان بهداشتی در امر سرشماری و مراجعه به پایگاه‌های بهداشتی پس از تماس با آنها شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن