Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افتتاح کلینیک ویژه همدان در شهریورماه

افتتاح کلینیک ویژه همدان در شهریورماه

رئيس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح کلینیک ویژه همدان طی شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، سید حبیب‌اله موسوی بهار با اشاره به برنامه انتقال کلینیک امام(ره)، شیخ الرئیس و ... از مکان فعلی به کلینیک ویژه در حال احداث در همدان اظهار کرد: کلینیک ویژه‌ای در میدان فلسطین همدان (پشت محوطه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی) ساخته شده که تعدادی از کلینیک‌های همدان به این مکان منتقل شود.

وی با اشاره اینکه در این کلینیک 60 مطب ساخته شده است، خاطرنشان کرد: کلینیک‌های قبلی ساختمانی‌هایی بودند که با تغییر کاربری از آنها استفاده می‌شد اما اکنون کلینیک ویژه‌ای مخصوص دانشگاه علوم پزشکی ساخته شده تا تجمیع کلینیک‌ها در یک جا صورت گیرد.

رئیس دانشگاه با اشاره اینکه کلینیک امام(ره) باقیمانده بیمارستان امام (ره) و کلینیک شیخ الرئیس نیز قبلاً معاونت بهداشتی دانشگاه بود و کلینیک اساسی به شمار نمی‌آمدند، افزود: اکنون برای نخستین بار کلینیک ویژه در همدان و همه شهرستان‌ها غیر از فامنین ساخته شده است تا تجمیع کلینیک‌ها در یک مکان باشد.

وی از افتتاح کلینیک ویژه همدان طی شهریورماه امسال خبر داد و گفت: کلینیک ویژه بسیار بزرگ و زیبایی ساخته شده که برخلاف کلینیک ویژه‌ایی که در حال حاضر فعال هستند، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه و ... در آنجا وجود خواهد داشت تا مردم بتوانند بسیاری از خدمات را مستقیم دریافت کنند.

موسوی‌بهار با بیان اینکه این اقدام جزو افتخارات اجرای طرح تحول نظام سلامت است، آن را گامی مهم در راستای خدمت به مردم دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم خدماتی که شایسته مردم ایران است، ارائه دهیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن