Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آغاز ثبت نام یک مرحله‌ای زائران اربعین از دوشنبه

آغاز ثبت نام یک مرحله‌ای زائران اربعین از دوشنبه

زائرین اربعین حسینی از روز دوشنبه می توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی سراسر کشور همزمان و بدون معطلی همه مراحل ثبت نام در سامانه سماح را از طریق این دفاتر انجام دهند.

به گزارش "همدان نیوز"، این سازمان در اطلاعیه ای با تأکید بر «تجمیع مراحل ثبت نام در سامانه سماح» اعلام کرد: برای ارائه تسهیلات بیشتر به زائرین اربعین، از روز دو­شنبه 17 آبان­، فرایند ثبت ­نام و تحویل مدارک زائران در یک مرحله و هم­زمان در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور انجام می­ شود.

نظر به استقبال کم­ نظیر مشتاقان زیارت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و افزایش قابل توجه شمار ثبت ­نام­ کنندگان در سامانه سماح، با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا اربعین حسینی (ع)، زائرین محترم می­‌توانند با مراجعه به 2 هزار و 300 دفتر زیارتی در سراسر ایران که اسامی و نشانی آن‌ها در سامانه سماح samah.haj.ir و وب­ گاه سازمان حج و زیارت hajnews.ir قابل دسترسی است به طور همزمان نسبت به ثبت­ نام در سامانه سماح، پرداخت هزینه­ های مربوطه و ارائه مدارک اقدام کنند.

در پایان از زائران عزیزی که در سامانه سماح ثبت­ نام کرده­ اند و تا کنون مدارک (گذرنامه و دو قطعه عکس) خود را تحویل نداده ­اند درخواست می‌­شود سریعاً نسبت به ارائه مدارک به دفاتر زیارتی اقدام کنند.

منبع: روابط عمومی سازمان حج و زیارت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن