Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ماجرای هزينه مشهوريت مشاغل قبوض تلفن ثابت چيست؟

ماجرای هزينه مشهوريت مشاغل قبوض تلفن ثابت چيست؟

در قبوض تلفن ثابت اصناف و مغازه‌داران گويي عنواني به نام مشهوريت مشاغل اضافه شده است كه هزينه‌اي حدود 4هزار تومان براي مشترك به همراه دارد، اين در حالي است كه جا دارد مخابرات در اين رابطه شفاف‌سازي كند.

به گزارش "همدان نیوز"، تعداد زيادي از مغازه‌داران و جامعه اصناف كه قبض اين دوره تلفن ثابت خود را دريافت كرده‌اند با عناوين جديدي روبه‌رو شده‌اند كه هزينه قابل ملاحظه‌اي براي آنها به همراه داشته است. يكي از عناوين قبوض اين دوره يك بند 4 هزار توماني به نام «مشهوريت مشاغل» است كه گويا افرادي كه با 118 تماس بگيرند آدرس مغازه‌دار و مشاغل را ارائه مي‌كند، اگر اين مورد صحيح باشد، عملاً ديگر تماس با 118 مجاني به شمار مي‌آيد و مشاغل بدون اينكه رضايت داده باشند آدرسشان از طريق 118به درخواست‌كنندگان معرفي مي‌شود كه اين امر بدون رضايت صاحبان مشاغل امري صحيح به نظر نمي‌رسد.

گفتني است در اين دوره قبوض مخابرات و همراه اول با مشكلات قابل ملاحظه‌اي مورد محاسبه قرار گرفته است و به نظر مي‌رسد مخابرات از مصوبات اخير وزارت ارتباطات دچار سوء‌تعبير شده است؛ سوء تعبيري كه براي مردم هزينه قابل ملاحظه‌ای در بر داشته است. در قبوض اين دوره مبلغ 10‌هزار تومان معوقه مبلغ ثبت‌نام تلفن براي برخي مشتركان لحاظ شده است كه با اعلام وزارت ارتباطات مبني بر اشتباه بودن تفسير مخابرات از اين مصوبه، مقرر شد مخابرات اين مبلغ را به عنوان بستانكاري به مشتركان بازگرداند.

منبع: روزنامه جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن