Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی استقرار اورژانس در 13 موکب زائران اربعین در همدان

استقرار اورژانس در 13 موکب زائران اربعین در همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های درمان، بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه برای مراسم اربعین حسینی ارائه کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حبیب معصومی در این گزارش به وظیفه‌‎مندی حوزه سلامت در خصوص سرویس‌دهی به زائران در محورهای مواصلاتی و شهرهای استان، تهیه مواد آموزشی توسط حوزه‌های یاد شده برای آموزش مدیران کاروان‌ها و مسئولان موکب‌ها به صورت حضوری و از طریق صدا و سیما، حضور اورژانس‌ 115 در تمام موکب‌های 13 گانه، استقرار اتوبوس‎آمبولانس، کانکس و... با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی در سه راهی بهار و برگزاری نشست خبری اشاره کرد.

وی همچنین به آماده‌باش بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی _ درمانی و پایگاه‌های اورژانس شهری، جاده‌ای و هوایی استان از تاریخ 23 آبان تا سوم آذرماه اشاره کرد و افزود: نظارت بر تهیه، طبخ و توزیع مواد غذایی خوراکی و آشامیدنی بخصوص در موکب‌ها، آماده‌باش گروه‌های بهداشت محیط و بیماری‌ها در روزهای مورد نظر، دریافت دستورالعمل از واحد مربوط در وزارت متبوع و بررسی دپوی دارویی و آماده بودن در صورت نیاز و مستندسازی اقدامات انجام شده، اشاره کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن