Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تقدیر از فعالین حوزه ازدواج در جشن پیوند آسمانی

تقدیر از فعالین حوزه ازدواج در جشن پیوند آسمانی

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج گفت: ازدواج جوانان یک امر مقدس است و بادی سعی شود در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان با انجام کارهای فرهنگی زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رسول منعم گفت: ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نمونه کامل یک ازدواج موفق والگوبرای همه جوانان است که بایدسعی شوددراین زمینه الگوهای خوب رابه زوج های جوان معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: در هفته ازدواج از فعالین عرصه ازدواج و کسانی که در این امر مقدس همکاری دارند تقدیر می شود و بر اساس قانون 19 دستگاهها وظیفه دارند در بحث ازدواج جوانان ورود پیدا کنند.

وی افزود: ازدواج اسان، پایدار و آگاهانه شعار هفته ازدواج است و علیرغم مشکلات مالی، برنامه های خوبی با همکاری موسسات مردم نهاد و فرهنگی برای این هفته پیش بینی گردیده است.

منعم همچنین تصریح کرد: راه اندازی مجمع خیرین ازدواج از اقدامات خوب فرهنگی در جهت کمک به امر ازدواج جوانان بوده که در همه شهرستانها باید این مجمع با همکاری خیرین تشکیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه یادآور شد: امسال برنامه های خوبی در حوزه ازدواج جوانان انجام شد که یکی از آنها برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان در ماه گذشته بود.

رسول منعم گفت: همه دستگاههای دولتی و تشکل های مردم نهاد و غیردولتی باید برای حل مشکلات جوانان به میدان آیند و از تمام ظرفیت ها برای حل مسکلات ازدواج جوانان استفاده کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن