Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی توزیع 11 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر در پایگاه‌های اورژانس همدان

توزیع 11 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر در پایگاه‌های اورژانس همدان

توزیع 11 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 315 بین پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان با حضور رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه انجام شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حبیب معصومی اعلام کرد: تا پایان سال 1392، تنها 60 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 315 در بخش پیش‌بیمارستانی استان وجود داشت که در طول سال‌های 93 و 94 در مجموع 22 دستگاه آمبولانس تویوتا شامل 15 دستگاه هایس و 7 دستگاه آمبولانس هایلوکس کمک‌دار بین واحدهای محیطی توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع تعداد 9 دستگاه بنز اسپرینتر 315 در خردادماه امسال بین واحدهای محیطی، گفت: 11 دستگاه بنز اسپرینتر جدید امروز در اختیار واحدهای محیطی اورژانس 115 شهرستان‌های استان قرار می‌گیرد و آموزش نحوه استفاده از این آمبولانس‌ها برای کارشناسان شهرستان‌ها هم در قالب کارگاه‌های آموزشی انجام می‌شود.

معصومی با بیان اینکه ارزش ریالی این 11 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل 50 میلیارد ریال است، اظهار کرد: علاوه بر این تعداد، تا پایان سال 20 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر دیگر در اختیار اورژانس استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: 14 دستگاه از آمبولانس‌های مازاد اورژانس 115 در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی _ درمانی روستایی قرار گرفته است و 10 دستگاه مازاد دیگر در هفته آینده در اختیار مراکز درمانی استان قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه از افتتاح و راه‌اندازی چهار پایگاه فوریت‌های پزشکی جدید در هفته دولت امسال خبر داد و افزود: از این تعداد، دو پایگاه در شهر همدان، یک پایگاه در شهر ملایر، یک پایگاه در شهر بهار و پد فرود بالگرد در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن