Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی هشدار هواشناسی همدان نسبت به بارش باران و وزش باد شدید

هشدار هواشناسی همدان نسبت به بارش باران و وزش باد شدید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: این اداره کل نسبت به بارش باران، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق در نقاط مختلف استان طی چند روز آینده هشدار سطح زرد صادر کرده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری شکیب کارشناس هوا شناسی استان اظهار داشت: طی ساعاتی از  امروز دوشنبه تا صبح جمعه وزش باد شدید و در برخی از ساعات از دوشنبه شب تا روز جمعه بارش باران همراه با وزش باد و احتمال رعدوبرق در استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: عمده بارش ها در نیمه غربی استان و طی ساعاتی از دوشنبه شب، روز سه شنبه و چهارشنبه شب خواهد بود.

باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان تا آخر هفته وزش باد شدید، بارش باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای استان همدان تغییرات محسوسی ندارد گفت: به علت ابرناکی و بارش باران دمای شبانه چند درجه کاهش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن در این مدت زمان یک درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

باقری شکیب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهرها و فامنین با یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن