Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی شبکه گسترده تقلب در کنکور چطور کار می‌کند؟

شبکه گسترده تقلب در کنکور چطور کار می‌کند؟

گروه‌های تقلب به دستگاه‌های الکترونیکی جدیدی مجهز شده‌اند تا دانش‌آموزان سر جلسه امتحان به‌محض فرستادن سوالات، آن را دریافت کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، یکی از معروف‌ترین این فروشگاه‌ها، فهرست بلندبالایی از قیمت این ابزارها را روی خروجی سایت‌اش قرار داده و انواع هندزفری‌های نامرئی را از یک‌میلیون تومان تا بیش از ١٢ میلیون تومان می‌فروشد؛ وسیله هرچقدر پیشرفته‌تر و کوچک‌تر‌ با کیفیت صدای بالاتر، گران‌تر.

در این سایت یک هندزفری نامرئی طرح گل‌سر، یک میلیون و ٣۴۴هزار تومان، هندزفری نامرئی مدل پاک‌کن (B5) ١٠ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان و ۶ میلیون و ٧٩٩هزار تومان، هندزفری نامرئی مدل سیم‌کارتی طرح ریموت، ٧ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان، هندزفری مدل بلوتوثی طرح پاک‌کن، سه میلیون و ١٠٠ هزار تومان و ١٢ میلیون و ٣۴٠ هزار تومان، هندزفری نامرئی مینی‌کارت، ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، هندزفری طرح ریموت بلوتوثی ٣ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان.

رصدکنندگان کانال‌های فروش سوال می‌گویند، از ابتدای برگزاری امتحانات نهایی، به‌طور متوسط ۵ تا ٢٠ دقیقه پس از برگزاری آزمون سوالات منتشر شده است.

از میان تمام رشته‌ها، بیشترین تقاضا برای دستیابی به سوالات علوم تجربی است، پس از آن رشته علوم انسانی و کمترین تقاضا هم برای رشته ریاضی./ هم میهن

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن