Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی افزایش رطوبت هوا در آسمان استان همدان

افزایش رطوبت هوا در آسمان استان همدان

کارشناس اداره‌ کل هواشناسی استان همدان با اشاره به افزایش رطوبت هوا گفت: میزان رطوبت هوا تا پایان هفته به ویژه ساعت‌های بعد از ظهر در آسمان استان افزایش می‌یابد که موجب تشکیل ابر و بارش قطره‌ای و پراکنده باران در شمال استان می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و غبار محلی پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: شدت وزش باد در روز سه شنبه بیشتر می‌شود که در پی آن گرد و خاک و غبار محلی برخی از نقاط استان همدان را فرا می‌گیرد.

باقری شکیب تصریح کرد: به دنبال افزایش سرعت وزش باد احتمال شکسته شدن شاخه و برگ درختان، تخریب سازه های غیر مستحکم و آسیب به موکب‌های اربعین حسینی در سطح استان وجود دارد.

وی ادامه داد: در پی نفوذ رطوبت از سمت غرب کشور، حجم ابرها در آسمان استان رفته رفته تا پایان هفته افزایش می یابد و احتمال بارش قطره ای باران در شمال استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان بودند.

وی افزود: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۲ و ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن