Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی دانشگاه علوم‌پزشکی همدان 600 دانشجوی غیرایرانی دارد

دانشگاه علوم‌پزشکی همدان 600 دانشجوی غیرایرانی دارد

سرپرست شعبه بین الملل دانشگاه علوم‌پزشکی همدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان ۶۰۰ دانشجوی غیرایرانی و بین الملل دارد واین تعداد، کارنامه قابل قبولی برای دانشگاه بوده است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شعبه بین الملل دانشگاه علوم‌پزشکی همدان، دکتر مهدی رمضانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان جزء دانشگاه‌های فعال و برتر کشور درجذب دانشجوی غیرایرانی است اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی همدان دارای ۶۰۰ دانشجوی غیرایرانی و بین المللی است که تا به حال این تعداد، کارنامه قابل قبولی برای این دانشگاه بوده است اما میتوان با تلاش و کوشش بیشتر آن را افزایش داد.

وی در ادامه افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که شعبه بین الملل دانشگاه ازهمه ابعاد مختلف زیرساختی و امکانات آموزشی به سمتی حرکت کند که مرکز قطب غرب کشور در جذب دانشجویان غیرایرانی و بین المللی شود.

سرپرست شعبه بین الملل دانشگاه ضمن بیان این که دانشگاه علوم پزشکی همدان رتبه ششم را در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور کسب کرده است اظهار داشت: این رتبه نشان دهنده این است که دانشگاه همدان از پتانسیل و امکانات آموزشی و رفاهی بالایی برخوردار است و در همین راستا ظرفیت این دانشگاه برای جذب دانشجویان خارجی و بین المللی بیش از ۶۰۰ نفر خواهد بود.

وی بیان کرد: دانشجویان غیر ایرانی در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی همدان ازتوابع کشورهای پاکستان، سریلانکا، عراق، اقلیم کردستان، یمن،روسیه و تاجیکستان هستند که تا کنون توانسته ایم در مباحث آموزشی و امکانات رفاهی نیازات آنان را برآورده کنیم.

دکتررمضانی با بیان اینکه جذب دانشجویان غیرایرانی و بین المللی درآمد اختصاصی دانشگاه را با کمترین هزینه کرد افزایش می دهد افزود: با استراتژی صحیح و برنامه ای مدون و از پیش تعیین شده باید نسبت به جذب دانشجویان خارجی و بین المللی اقدام کرد تا موضوع ارز آوری را در دانشگاه افزایش داده و از سوی دیگر بتوانیم مرکز قطب غرب کشور در جذب دانشجویان غیرایرانی و بین المللی باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: با همفکری، کار تیمی و خرد جمعی در مجموعه شعبه بین الملل دانشگاه می شود از موانع گذر کرد و نقاط قوت و قابل بهبود را شناسایی و در راستای بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی همدان قدم های مثبتی برداشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن