Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی کلاس‌های دانشجویان کارشناسی و ارشد دانشگاه بوعلی مجازی است

کلاس‌های دانشجویان کارشناسی و ارشد دانشگاه بوعلی مجازی است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: ترم تحصیلی جاری برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت مجازی و برای مقطع دکتری نیز از اواخر آبان ماه سالجاری به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر حسن ساری‌خانی با اشاره به تصمیمات جلسه مدیریت استانی آموزش عالی که به ریاست دانشگاه بوعلی سینا در تاریخ هشتم آبان ماه برگزار شد، افزود: با توجه به وضعیت نارنجی همدان و شرایط شکننده کرونا در استان امتحانات ترم تحصیلی جاری برای دانشجویان مقطع کارشناسی و ارشد به صورت مجازی و برای مقطع دکتری حضوری خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: در آذرماه برای برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان کارشناسی ارشد تصمیمات لازم گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است این تصمیم برای تمامی دانشگاه‌های استان به غیر از دانشگاه جامع علمی کاربردی اتخاذ شده است.

دکتر ساری‌خانی همچنین از ورود ۲ هزار و ۵۷۶ نو دانشجو در سال تحصیلی ۱۴۰۰ دانشگاه بوعلی سینا خبر داد و افزود: هزار و ۶۷۹ نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و ۳۳ نفر در کارشناسی ناپیوسته در دوره روزانه و نیز ۶۵۶ نفر با آزمون و ۶۳ نفر بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شدند.  

وی همچنین گفت: ۱۴۵ نفر در مقطع دکتری ثبت نام کردند که از این بین ۲۷ نفر آنها در دوره شبانه و ۱۱۸ نفر مابقی در دوره روزانه هستند. ثبت نام تمامی دانشجویان جدید الورود انجام شده و در حال حاضر مشغول تحصیل هستند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن