Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی پذیرش دو هزار و ۲۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد همدان

پذیرش دو هزار و ۲۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد همدان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از پذیرش دو هزار و ۲۰۰ دانشجو جدید الورود خبر داد و گفت: این دانشجویان تقریبا در ۱۰۰ رشته مقطع کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر مهدی مجلسی با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی تمام شده است، تصریح کرد: هنوز ثبت نام  در مقطع کارشناسی ارشد به پایان نرسیده است.
وی بیشترین ثبت نام کنندگان دانشجویان دانشگاه آزاد همدان را در رشته های حقوق، روانشناسی، حسابداری و معماری اعلام کرد و افزود : این رشته‌ها هر ترم از رشته‌های پر متقاضی دانشگاه بوده است.
مجلسی در رابطه با تعداد رشته و گرایش در مقاطع مختلف این دانشگاه، بیان کرد: در ترم جاری (مهر ) در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد به ترتیب ۲۹ و ۸۰ رشته موجود است که در هر ترم این رشته و گرایش‌ها ممکن است افزایش و یا کاسته شود.
وی به تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۰۰ نفر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد همدان هستند که از این تعداد ۱۵۰ نفر آنها دارای مدرک دکتری و بعضی از آنها دانشجویان مقطع دکتری هستند.
مجلسی اشاره‌ای به حضوری شدن دانشگاه نیز کرد و افزود: گفته شده که از ۱۵ آبان ماه کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود که هنوز این تصمیم با توجه به شرایط استان و وارد شدن به پیک ششم که در راه داریم مشخص نیست اما انتظار داریم که با مساعدتر شدن شرایط کلاس‌ها و امتحانات را حضوری برگزار کنیم./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن