Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی رقابت ۱۲ هزار و ۶۴۳ همدانی در کنکور کارشناسی ارشد

رقابت ۱۲ هزار و ۶۴۳ همدانی در کنکور کارشناسی ارشد

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰، ۱۲هزار و ۶۴۳ داوطلب باهم از امروز در استان همدان رقابت می‌کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید مهدی مسبوق افزود: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۰ در صبح روزهای چهارشنبه ششم، پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم مرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این آزمون ۶۴۶۰ نفر زن و ۶۱۷۴ نفر مرد شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: این داوطلبان در شش گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی در ۱۳۳ کد رشته امتحانی در سطح استان و در شهرهای همدان، ملایر و نهاوند به رقابت می‌پردازند.
مسبوق با اشاره به اینکه ۹۱۳۵ داوطلب در شهر همدان با یکدیگر رقابت می‌کنند، تصریح کرد: چهار حوزه امتحانی دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش در شهر همدان میزبان شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هستند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در همدان بیان کرد: باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون برای رفع نقایص احتمالی مشخصات داوطلبان از صبح روز دوشنبه چهارم مرداد تا صبح روز جمعه هشتم مرداد ۱۴۰۰ در محل‌های مندرج در کارت آزمون فعال است.
وی ساعت شروع فرایند آزمون را  هشت صبح اعلام کرد و افزود: داوطلبان باید حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی مربوطه خود حضور داشته باشند و حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.
مسبوق تصریح کرد: داوطلبان در هنگام ورود به آزمون، پرینت کارت ورود به جلسه و شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی معتبر به همراه داشته و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف، کتاب، یادداشت، جزوه و ...خوداری کنند.
وی ضمن تأکید بر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، افزود: همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون ضروری است.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بوعلی‌سینا، یادآور شد: تمامی حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون به‌طور کامل ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن