Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی سرمای همدان فروکش می‌کند

سرمای همدان فروکش می‌کند

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از افزایش تدریجی دمای استان در این هفته خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر همدان از منفی ۵ تا ۵ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: در ۱۰ روز گذشته هوای سردی را در استان شاهد بودیم که البته نوساناتی هم داشت اما از روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه دمای هوا به تدریج گرم خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این هفته سرعت وزش باد ملایم است و وزش باد شدیدی نخواهیم داشت، توضیح داد: امروز آسمان استان صاف خواهد بود اما در روزهای آینده افزایش ابرناکی را خواهیم داشت و همین مسئله باعث می‌شود بارش‌های پراکنده‌ای در روزهای سه شنبه و چهارشنبه داشته باشیم.
این کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان ادامه داد: این بارش‌ها ابتدا از جنوب استان آغاز می‌شود و سپس شمال استان را هم دربرمی‌گیرد اما خیلی قابل ملاحظه نیست و میزان بارش‌ها بسیار کم است. در پایان هفته نیز بارش‌هایی در استان خواهیم داشت که از سامانه قبلی بارش بیشتری دارد.
وی در رابطه با تغییرات دما در استان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فامنین با ۷ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین نقطه استان ثبت شده و گل‌تپه با منفی ۷ درجه سلسیوس به عنوان سردترین نقطه گزارش شده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن