Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی قبولی سه هزار و ۴۸۴ دانشجو در دانشگاه بوعلی‌سینا

قبولی سه هزار و ۴۸۴ دانشجو در دانشگاه بوعلی‌سینا

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا از قبولی ۳۴۸۴ نفر در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در این دانشگاه خبر داد و گفت: تمام مراحل ثبت‌نام و برگزاری کلاس‌ها در ترم جدید برای تمام مقاطع تحصیلی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر حسن ساری‌خانی اظهار کرد: امسال در مقطع کارشناسی پیوسته ۱۹۳۸ نفر با کنکور و ۳۶۹ نفر براساس سوابق تحصیلی و برای کارشناسی ناپیوسته ۳۷ نفر براساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.
وی درباره پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد اضافه کرد: تعداد پذیرفته‌شدگان دانشگاه بوعلی‌سینا در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته روزانه ۷۱۲ نفر و شبانه ۲۳۳ نفر هستند.
ساری‌خانی در رابطه با آمار پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری سال ۹۹ این دانشگاه مطرح کرد: ۱۵۲ نفر در دکتری روزانه و ۴۳ نفر در دکتری شبانه موفق به قبولی در دانشگاه بوعلی سینا شده‌اند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: آغاز ترم تحصیلی برای دانشجویان ورودی در تمام مقاطع تحصیلی ۲۴ آبان‌ماه خواهد بود و تمام مراحل ثبت‌نام و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بوعلی سینا می‌توانند اطلاعیه ثبت‌نام و نحوه برگزاری کلاس‌ها را در سامانه دانشگاه بوعلی‌سینا به نشانی www.basu.ac.ir مشاهده کنند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن