Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی موردی از ویروس کرونا در همدان مشاهده نشده است

موردی از ویروس کرونا در همدان مشاهده نشده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت:  تاکنون موردی از کرونا ویروس مشاهده نشده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان، دکتر منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه در خصوص نگرانی مردم استان در مورد ویروس کرونا گفت: تاکنون موردی از کرونا ویروس در استان همدان مشاهده نشده است و جای هیچ نگرانی نیست.
وی افزود: گردشگران چینی که وارد همدان شده اند تماما تحت مراقبت های سندرومیک هستند و تا کنون هیچ موردی از بیماری در گردشگران و هم استانی های عزیز مشاهده نشده است.
معاون بهداشتی دانشگاه گفت: از زمان گزارش موارد بیماری کرونا ویروس جدید در کشورهای چین و آسیای جنوب شرقی و تعداد دیگری از کشورها، دانشگاه علوم پزشکی همدان علاوه بر مراقبت‌های مرزی که توسط وزارت بهداشت در مبادی مرزی انجام می‌شود با هماهنگی های به عمل آمده با سایر دستگاههای مرتبط، کلیه هتل‌ها و مراکز اقامتی توریست ها کاملا تحت مراقبت بوده و تمام مسافرین و گردشگران خارجی تحت نظام مراقبت سندرمیک قرار می‌گیرند.
وی افزود: تاکنون دو گروه توریستی از کشور چین وارد استان شده‌اند همگی مورد مراقبت قرار گرفته و تاکنون هیچ گونه مورد مشکوکی در گردشگران و مردم عزیز استان مشاهده نشده است.
دکتر کرمی در پایان تصریح کرد: تمام مراکز خدمات سلامت و مراکز درمانی استان آمادگی کامل در خصوص مراقبت موار احتمالی را دارند و از مردم خوب استان خواهشمندیم در صورت مسافرت به سایر کشورها از جمله کشور چین، در بازگشت در صورت داشتن علائم تب و سرفه به مراکز بهداشت شهرستان ها مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن