Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی طرح «دهان عاری از پوسیدگی» در همدان آغاز شد

طرح «دهان عاری از پوسیدگی» در همدان آغاز شد

در مراسمی با حضور مسوولین آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اجرای برنامه "دهان عاری از پوسیدگی دانش آموزان پایه هفتم" آغاز و از پوستر این برنامه رونمایی شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش  و پرورش استان، در این مراسم عبدالله جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: از 280 هزار دانش آموز استان همدان بیش از 25 هزار دانش آموز پایه ششم، امسال باید طرح دهان عاری از پوسیدگی را پشت سر بگذارند و وارد پایه هفتم شوند.

جعفری با بیان این که برنامه وارنیش فلوراید تراپی از جمله برنامه های اثرگذار بر سلامت دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: سال گذشته برای 158 هزار دانش آموز پایه ابتدایی در دو مرحله وارنیش فلوراید تراپی صورت گرفت که این هفتمین مرحله از این برنامه بوده است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله ورزش در سلامت جامعه اشاره، اظهار کرد: همه افراد باید ورزش را دنبال کنند؛ چرا که ورزش و فعالیت جسمی یک پایه مهم در بحث سلامت فردی و خود مراقبتی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با قدردانی از همکاری دانشگاه علوم پزشکی با آموزش و پرورش، گفت: سال ها است که این همکاری بین دو مجموعه برقرار است که به خصوص در سال های اخیر ثمرات آن را به وضوح مشاهده کرده ایم.

گفتنی است در پایان این مراسم از گواهی دهان عاری از پوسیدگی رونمایی شد و این نشان به صورت نمادین به تعدادی از دانش آموزان اعطا شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن