Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی آغاز توزیع کارت کنکور سراسری از ۹تیرماه

آغاز توزیع کارت کنکور سراسری از ۹تیرماه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه کار شرکت در آزمون سراسری از ۹ تیر ماه توزیع می شود،‌گفت: اطلاعیه مربوط به زمان دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸ امروز دوشنبه سوم تیرماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون سراسری ۹۸ برای رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) با رقابت تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب برگزار می‌شود و نحوه پرینت کارت و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸ از امروز دوشنبه سوم تیرماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در کنکور امسال تعداد ۱۶۴ هزار و ۲۷۸ نفر در گروه آزمایشی ریاضی و فنی، تعداد ۶۳۷ هزار و ۹۴ نفر در گروه علوم تجربی، ۲۸۲ هزار و ۱۵۱ در گروه آزمایشی علوم انسانی، تعداد ۲۴ هزار و ۷۶۹ نفر در گروه آزمایشی هنر و مابقی نیز در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کارت شرکت در آزمون تمامی گروه‌های آزمایشی به همراه برگه راهنمای آزمون سراسری از ۹ تا ۱۲ تیرماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت، روی سایت سازمان سنجش قابل دسترسی خواهد بود. کلیه داوطلبان لازم است نسبت به دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای آزمون در مهلت مقرر اقدام کنند.

توکلی گفت: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی، صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، آزمون داوطلبان گروه هنر بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن