Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی هوای همدان و اصفهان در شرایط ناسالم قرار دارد

هوای همدان و اصفهان در شرایط ناسالم قرار دارد

مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هوای دو کلانشهر همدان و اصفهان به ترتیب با شاخص 114 و 120 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارند.

به گزارش "همدان نیوز"، شینا انصاری افزود: هوای شهرهای اردبیل با شاخص 26 ، شهرکرد 32 ، رشت 33 ، سنندج 34 ، یاسوج 34 ، گرگان 37 ، زنجان 40 ، ایلام 45 و خرم آباد 45 در شرایط پاک قرار دارند.

وی اظهارداشت:همچنین شهرهای کرمانشاه با شاخص57 ،قزوین 59 ،مشهد 64 ،زاهدان 65 ،شیراز 68 ،کرج 68 ،ارومیه 70 ،کرمان 71 ،بندرعباس 76 ،یزد 80 ، تبریز 82 ، بوشهر 86 ، اراک 94 ، تهران 96 و اهواز 100 در شرایط سالم قرار دارند.

روز گذشته هوای شهر اهواز با شاخص 109 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی امروز به خبرنگار ایرنا گفته بود امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است که افزایش آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران،کرج، قزوین و اصفهان را به همراه خواهد داشت اما فردا با ورود سامانه بارشی از غرب، ابتدا در غرب، شمال غرب و به تدریج سواحل غربی خزر بارش ها آغاز می شود و اواخر وقت دامنه های جنوبی البرز را در بر می گیرد که بر این اساس بارندگی ها در قزوین، البرز و تهران آغاز می شود.

وی افزود: روز سه شنبه علاوه بر مناطق یاد شده در جنوب غرب،سواحل دریای خزر،شمال شرق،استان مرکزی،غرب سمنان و غرب اصفهان نیز بازندگی خواهیم داشت؛ بارش ها در جنوب غرب به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی با وزش بادهای شدید همراه است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن