Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی بارش 6 میلی‌متری باران از اول مهر تا امروز در همدان/ وضعیت بارش استان رضایت‌بخش نیست

بارش 6 میلی‌متری باران از اول مهر تا امروز در همدان/ وضعیت بارش استان رضایت‌بخش نیست

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای همدان از بارش 6 میلی‌متر باران در استان همدان خبر داد و گفت: میزان بارش نسبت به سال گذشته در این موقع از سال 63 درصد کاهش یافته است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، مهندس منصور ستوده اظهار داشت: از ابتدای سال آبی 97-96 در ایستگاههای مبنا تاکنون 6 میلی‌متر بارش باران در سطح استان همدان رخ داده است که نسبت به سال گذشته 63 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه بارش استان در مدت مشابه سال گذشته 16 میلی‌متر و متوسط بلندمدت 34 میلی‌متر بوده است افزود: بارش‌های امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد و نسبت به متوسط بلندمدت 83 درصد کاهش داشته است.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه وضعیت بارش در استان همدان رضایت‌بخش نبوده و باید حفاظت جدی از منابع موجود صورت گیرد گفت: نیاز است تا تمامی مردم بویژه کشاورزان که از عمده ترین مصرف کنندگان منابع آبی هستند نسبت به حفظ منابع آبی موجود احساس تکلیف کنند تا بتوان میزان مصرف را در ماه های آینده مدیریت کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن