Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی پذیرش دانشجو در دانشگاه بین المللی دی 8 همدان از بهمن ماه 96

پیگیری ها نتیجه داد؛
پذیرش دانشجو در دانشگاه بین المللی دی 8 همدان از بهمن ماه 96

با پیگیری های استاندار همدان دانشگاه بین المللی دی 8 در دانشگاه بوعلی سینا این شهر از بهمن ماه امسال دانشجو می پذیرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان ، محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در نشستی با سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تامین اعتبار دانشگاه بین المللی دی 8 مذاکره ای کرد تا بخشی از اعتبار مورد نیاز این دانشگاه تامین شود.

بر اساس این گزارش، در این دیدار مقرر شد با تامین اعتبار دانشگاه بین المللی دی 8 ، این دانشگاه بتواند برای ترم بهمن پذیرش دانشجو داشته باشد.

استاندار همدان همچنین در زمینه تامین اعتبار مورد نیاز برای انجام اقدامات زیربنایی شهر جهانی سفال لالجین، قول مساعد رئیس سازمان برنامه و بودجه را اخذ کرد تا نیازهای ضروری شهر جهانی سفال لالجین قبل از برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در سال 2018 ، برطرف شود.

همچنین استاندار همدان در خصوص تامین ریل تکمیلی راه آهن تهران- همدان با مدیرعامل راه آهن کشور دیدار و مذاکره ای داشت که با پیگیری مدیرعامل مقرر شد ریل مورد نیاز ادامه خط آهن تهران- همدان تامین و بزودی عملیات ریل گذاری آغاز و این خط آهن در اسرع وقت تکمیل و به اتمام برسد.

گفتنی است دانشکده دی 8 تنها دانشکده بین المللی کشور است که در دانشگاه بوعلی سینا راه اندازی شده است.

دانشگاه دی 8 در راستای گسترش همکاری دانشگاهی کشورهای عضو این گروه و سازمان در همدان راه اندازی شد و در نیمه دوم سال تحصیلی 97-96 دانشجو جذب می کند.

دانشگاه بین­ المللی گروه دی 8 با هدف کلی تقویت مبادلات دانشگاهی بین کشورهای عضوسازمان همکاری اقتصادی گروه دی 8متشکل از اندونزی، ایران، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، نیجریه، مالزی و مصر و سایر کشورهای جهان است که در اجرای بخش نقشه راه گروه دی 8 در دانشگاه بوعلی­ سینا، به عنوان 'دانشگاه بنیانگذار' تاسیس شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن