Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی اجرای پروژه ساختمان «آموزشی‌، فرهنگی و تحقیقاتی» در جهاددانشگاهی همدان

اجرای پروژه ساختمان «آموزشی‌، فرهنگی و تحقیقاتی» در جهاددانشگاهی همدان

معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان همدان از اجرای پروژه ساختمان «آموزشی‌، فرهنگی و تحقیقاتی» در جهاددانشگاهی همدان خبر داد و گفت: این ساختمان در زمینی به متراژ 5 هزار مترمربع با زیربنای بیش از 10 هزار مترمربع و پیشرفت 65 درصدی در حال ساخت است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی همدان، اکبر اشتری اظهار کرد: این معاونت به تناسب وظیفه‌ای كه بر عهده دارد حمایت و پشتیبانی از كلیه فعالیت‌های این واحد، با ایجاد تفكر جدید، ارزیابی چالش‌های موجود و اتخاذ تصمیمات مناسب، می‌تواند گام‌‌های موثری را در مسیر اهداف جهاددانشگاهی بردارد.

وی افزود: معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان همدان به جهت نظارت دقیق و مستمر به كلیه امور اداری و همچنین ثبت و انتقال دارائی‌ها‌، تأمین نیروی انسانی و اجرای ضوابط مربوط به كاركنان، تأمین ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت‌های واحد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است‌.

اشتری ادامه داد: ایجاد امكانات لازم و فضای مناسب و تجهیز فضا‌های آموزشی‌، پژوهشی‌، فرهنگی و اختصاص بودجه و اعتبارات لازم به بخش‌های مختلف و ایجاد امكانات رفاهی با هدف ارتقاء روحیه كاری از جمله فعالیت‌های این حوزه بوده از این جهت یكی از معاونت‌های مهم و كلیدی در جهاددانشگاهی است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان همدان عنوان کرد: پیگیری اجرای فاز یک و دو پروژه ساختمان «آموزشی‌، فرهنگی و تحقیقاتی»  جهاددانشگاهی همدان از جمله فعالیت‌‌ها است.

وی بیان کرد: این ساختمان در زمینی به متراژ 5 هزار مترمربع با زیربنای بیش از 10 هزار مترمربع در حال ساخت است که بعد از گذشت یکسال از شروع پروژه 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است‌.

معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان همدان ساخت و تجهیز ساختمان مرکز آموزش کوتاه مدت به متراژ 550 متر مربع را از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود فضا جهت برگزاری دوره‌های آموزش کوتاه مدت کارکنان دولت ساختمان فوق ساخته و تعمیرات ساختمان اداری مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

این مقام مسئول از دیگر فعالیت‌های عمرانی به محوطه‌سازی و تعمیر ساختمان اداری به منظور تأمین فضای مورد نیاز اداری معاونت پژوهشی و پشتیبانی اشاره و ابراز کرد: همچنین مر کز آموزش کوتاه مدت به ساختمان جدید با زیربنای 360 مترمربع در دو طبقه تغییر یافت.

پیگیری تاسیس شعبه ای از جهاد دانشگاهی در شهرستان ملایر

اشتری ادامه داد: به جهت گسترش فعالیت‌های واحد در شهرستان‌های استان و با توجه به پتانسیل‌های خوب شهرستان ملایرا قدامات اولیه شامل برگزاری جلسه با نمایندگان و فرماندار شهرستان ملایر صورت گرفته است و تا پایان سال جاری شعبه‌ جهاددانشگاهی در شهرستان فوق تأسیس می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های توسعه سه ساله تکمیل پروژه احداث ساختمان آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی جهادانشگاهی همدان، جذب و ارتقاء اعضاء هیئت علمی براساس برنامه معاونت‌ها، آموزش دوره‌های ضمن خدمت پرسنل، ارتقاء سطح مدارک تحصیلی پرسنل متناسب با ضوابط دفتر مرکزی، تلاش در جهت مرتفع نمودن فضا‌های کالبدی، تلاش جهت امور رفاهی پرسنل از برنامه های این معاونت در سال جاری است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن