Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی دشمن برای اختلاف افکنی تلاش می‌کند/ امروز روز شکوه استکبار ستیزی است

دشمن برای اختلاف افکنی تلاش می‌کند/ امروز روز شکوه استکبار ستیزی است

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: امروز روز شکوه استکبارستیزی با حضور مردم است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم در مراسم اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی همدان در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: کسانی که توانستند در نماز شرکت کنند زکات فطره را از مال جدا کرده و در صورت توان پرداخت کنند یا تا ظهر امروز پرداخت آن را انجام دهند.

حسنی حلم با اشاره به حضور با شکوه مردم در این همایش معنوی، خاطرنشان کرد: روز عید فطر روز اجتماع اهل ایمان، تعاون، همدلی و همکاری است.

وی افزود: این روز برای مؤمنان روز سرور، شادی و خوشحالی است و برای تبهکاران روز یأس و نا امیدی است.

حسنی حلم همچنین تصریح کرد: امروز روز مغفرت الهی برای کسانی است که یک ماه به معنای واقعی لذت خالص را در درگاه الهی چشیدند.

وی با بیان اینکه مردم در این مجمع نورانی احساس شور و شعف معنوی دارند، یادآور شد: وداع با این ماه بسیار سخت و گران است و انسان های اهل ایمان برای وداع با این ماه عزیز اندوهگین هستند.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان با تأکید بر اینکه ماه رمضان ماه طهارت جسم و روح و ماه انس با قرآن بود، گفت: در این ماه ما گذشت و فداکاری و مقاومت را یاد گرفتیم و ترحم بر تهیدستان از سوی پروردگار به مردم عطا شد.

حسنی حلم با بیان اینکه آثار رمضان را باید با رفتار خود در طول سال حفظ کنیم، اظهار داشت: باید در تمام طول سال مأنوس بودن با نماز و قرآن، ارتباط درست با مردم، گذشت و فداکاری را در دستور کار زندگی خود قرار دهیم.

حسنی حلم همچنین تصریح کرد: آماده سازی مصلی همدان برای برگزاری نماز عید فطر از چند روز گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه دشمن برای شکستن وحدت و همدلی تلاش می کنند، گفت: امروز دشمن برای اختلاف افکنی می کوشد؛ بنابراین همه باید برای وحدت و همدلی تلاش کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن