Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اولین هیئت مذهبی اصحاب رسانه کشور در همدان تشکیل شد

اولین هیئت مذهبی اصحاب رسانه کشور در همدان تشکیل شد

به همت فعالان رسانه‌ای همزمان با ایام محرم و صفر نخستین هیأت رسانه‌ای کشور در همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، در ماه عزای حسین(ع)، فعالان رسانه‌ای‌ همدان دست به کار شدند و برای نخستین‌بار در کشور نخستین هیأت مذهبی مختص اصحاب رسانه و مطبوعات را تشکیل دادند.

جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان با شروع ایام عزاداری محرم امسال تصمیم به راه‌اندازی یک هیأت حسینی گرفتند تا ضمن برگزاری مراسمات مختلف، در امور فرهنگی نیز بتوانند نقش داشته باشند.

به دنبال این تصمیم و تشکیل چند جلسه با مشارکت جمعی از نمایندگان رسانه‌های مختلف شامل خبرنگاران، مدیران مسئول، سرپرستان روزنامه‎‌های سراسری و خبرگزاری‌ها فعال استان هیأت امنای نخستین هیأت مذهبی رسانه‌ای کشور در همدان آغاز به کار کرد.

با این تصمیم 15 نفر از خانواده بزرگ رسانه استان به عنوان هیأت امنای این هیأت مذهبی انتخاب شدند تا مقدمات برگزاری مراسم عزاداری در دهه نخست ماه صفر را برنامه‌ریزی کنند.

بعد از مشخص شدن اعضای هیأت امنا نامگذاری این مجموعه هم انجام شد که هیأت زینبیون (س) با عنوان (فعالان رسانه‌ای استان همدان) تشکیل و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گفته مسؤولان این هیأت مذهبی قرار است در دهه نخست ماه صفر همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) دو شب برنامه عزاداری و سوگواری در یک حسینیه‌های شهر همدان با حضور و مشارکت فعالان عرصه رسانه‌ای استان به همراه خانواده‌های آنها را برگزار کند.

اطلاعات بیشتر برگزاری این مراسم قرار است از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها معتبر استانی به اعلام عموم مردم دارالمؤمنین همدان رسانده شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن