Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس نیروهای شرکتی در دستگاه‌ها استثمار می‌شوند

نیروهای شرکتی در دستگاه‌ها استثمار می‌شوند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های واسطه ای بدون زحمت هزینه هایشان را دریافت می کنند و در این بین حقوق نیروهای شرکتی در ادارات و دستگاه‌ها ضایع می‌شود.

 به گزارش "همدان نیوز"، احمد حسین فلاحی با اشاره به مشکلات نیروهای شرکتی در ادارات و دستگاه‌ها اظهار داشت: در کمیسیون اجتماعی تلاش شد تا ‌شرکت‌های واسطه بین دستگاه‌ها و کارگر ‌‌حذف شود و دستمزد مستقیما از دستگاه‌ها ‌به حساب کارگر و کارمند واریز شود.

فلاحی تصریح کرد: بر همین اساس در نخستین اقدام رای دیوان عدالت را که مبتنی بر ابطال این شرکت‌ها بود گرفته شد ‌و به کمیسیون اجتماعی رفت و در چند جلسه کمیسیون اجتماعی ‌در مصوبه رای دیوان ‌هم مدنظر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: نهایتا منجر شد تا طرح خوبی در این کمیسیون پیگیری شد و در مجلس نیز مصوب شد و امیدواریم با نظر مثبت شورای نگهبان بتوانیم مشکل نیروهای شرکتی را حل کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ‌بیان کرد: نیروهای شرکتی در دستگاه‌ها به نوعی استثمار می‌شوند و حقوقشان از بین می‌رود در حالی که شرکت به جای اینکه زحمتی متقلب شود هزینه‌ها را بدون زحمت دریافت می‌کند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن