Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دستاوردهای دانش‌آموزان دشمنان را ناامید کرده است

دستاوردهای دانش‌آموزان دشمنان را ناامید کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: امروز دانش‌آموزان ما در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فناوری، پزشکی و ورزشی دستاوردهای ارزشمندی کسب کردند که این موضوع دشمنان را ناامید کرده است.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی همزمان با اولین روز از دهه فجر در آیین نواختن زنگ انقلاب در سالن ورزشی شهیده کورکچی حصار علی آباد همدان افزود: دشمنان به روش‌های مختلف به دنبال تغییر ذهنیت و تفکر جامعه هستند.

وی اظهار داشت: برنامه دشمن تاریک کردن ذهنیت نوجوانان در فضای مجازی است زیرا منافع آنها زمانی که جامعه ما ناامید شود به دست می آید.

آیت‌الله شعبانی موثقی تصریح کرد: امام خمینی (ره) نگذاشت کسی برای ما آقایی کند و گفت مردم باید خودشان آقای خودشان و یک ملت مستقل باشند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دانش آموزان بسیار ارزشمند است و آینده کشور را می‌سازد افزود: دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها آینده سازان این مرز و بوم هستند و می توانند آینده این کشور را به سمت موفقیت سوق دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امروز دختران و زنان در مسئولیت‌های دولتی خدمت و در عرصه های علمی، اختراعات، پزشکی، ورزشی و دیگر عرصه‌های مهم نقش آفرینی می‌کنند.

آیت الله شعبانی موثقی تاکید کرد: از دیدگاه امام (ره) خدمتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود ندارد و مسئولان کشور باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: ۲۵۰ هزار نفر از فرزندان این کشور برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی خون خود را اهدا کردند تا ما امروز به راحتی زندگی کنیم.

امام جمعه همدان ابراز امیدواری کرد پرچم این انقلاب توسط دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها به دست امام زمان (عج) برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن