Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی تعرض به حوزه حاکمیتی ماست

قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی تعرض به حوزه حاکمیتی ماست

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اروپایی‌ها قرار است سیاه و سفید را کنار هم بگذارند شک نکنند که ضرر خواهند کرد چراکه نمی شود نیروی قدرتمندی چون سپاه را که با تروریست مقابله کرده است، نامش را در کنار گروه های تروریستی گذاشت.

به گزارش "همدان نیوز"، فتح‌الله توسلی اظهار کرد: سپاه بخشی از حاکمیت ما بوده و بخشی از تأمین امنیت ملی به سپاه واگذار شده که در قانون اساسی نیز به آن اشاره شده است و اگر اتحادیه اروپا اقدامی در این رابطه انجام دهد به طور قطع به قانون اساسی و حوزه حاکمیتی ما تعرض کرده است.

وی با اشاره به اقدام پارلمان اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی خاطرنشان کرد: اروپایی ها تبعات امنیتی رفتار سیاسی‌شان را که انجام می دهند، نمی‌فهمند و به طور قطع عقلای اروپا اجازه نمی دهند این طرح تصویب شود.

توسلی افزود: اروپایی‌ها خود نیز می دانند زمانی که انگلیس به جنوب عراق آمد و عراق را اشغال کرد، آن جریانی که با داعش جنگید و در عراق با تروریست ها مقابله کرد، سپاه بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هزاران شهید در حوزه مقاومت تقدیم کرده است، یادآور شد: تروریست تنها با ما مشکل ندارد با اروپایی ها نیز مشکل دارد، در جریان تحولات لبنان به چند کلیسا تعرض کردند؟ این سپاه و جریان مقاومت بود که از آنها حمایت کرد.

توسلی ادامه داد: اروپایی ها رفتارشان پر از تناقضات است، منافقان را در کشورشان مورد حمایت قرار داده و به آنها پایگاه می دهند و به گروهی که ۱۷ هزار شهید از ما گرفت، کمک می‌کنند اما سپاه پاسداران را که همواره با تروریست مقابله کرده است، در لیست گروه های تروریستی قرار می دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن