Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس جزئیات گازگرفتگی دانشجویان اسدآبادی از زبان دادستان

جزئیات گازگرفتگی دانشجویان اسدآبادی از زبان دادستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد جزئیات جدیدی از علل گازگرفتگی دانشجویان دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی این شهرستان بیان کرد و گفت: علت اصلی این حادثه بی احتیاطی در نصب هیتر برقی_گازی در ورودی خوابگاه بود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، محمد شیرزادی درباره آخرین وضعیت مسمومیت ۶۱ دانشجوی اسدآبادی بر اثر گازگرفتگی افزود: گفت: حال همه دانشجویان دانشگاه سیدجمال اسدآبادی که بر اثر گازمنواکسیدکربن مسموم شده بودند مساعد و همگی از بیمارستان مرخص شدند.

وی یادآوری کرد: روز گذشته سوم بهمن، جمعی از دانشجویان پس از تماس با اورژانس و گزارش گازگرفتگی، در بیمارستان قائم اسدآباد تحت درمان گرفتند.

دادستان اسدآباد افزود: تعدادی از این دانشجویان سرپایی و مابقی با مراقبت های درمانی مداوا و همه آنها تا شب همان روز مرخص شدند.

شیرزادی اضافه کرد: بی احتیاطی در نصب هیتر برقی_گازی در ورودی خوابگاه زمینه ساز این اتفاق شده بود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز صبح امروز به خبرنگار ایرنا گفت: هم اینک حال عمومی همه دانشجویانی که با گاز مونوکسیدکربن (CO) مسموم شده بودند مساعد است و هیچ یک از دانشجویان در بیمارستان بستری نیستند.

حامد صفاری افزود: روز گذشته حدود ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی این شهرستان در خوابگاه دخترانه دچار گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن