Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس طرح ساماندهی کارکنان دولت در دست بررسی است

طرح ساماندهی کارکنان دولت در دست بررسی است

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در دست بررسی است، گفت: امید می رود با تصویب آن بتوان آرامش معیشتی برای کارکنان با انواع قراردادها را فراهم کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش همدان بیان کرد: بر اساس بررسی های اولیه به نظر می رسد این طرح همچنان نیازمند بررسی و اصلاحاتی ساختاری بیشتری است.

حاجی بابایی یادآور شد: نمایندگان مجلس عزم راسخی برای تصویب و ساماندهی وضعیت کارکنان دولت بر اساس لایحه بودجه سال آینده و همچنین برنامه هفتم توسعه دارند.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: بودجه آموزش پرورش در لایحه ۱۴۰۲ حدود ۲۰۳ هزار میلیارد تومان معادل بیش از ۱۰ درصد بودجه دولت تعیین شده که البته نیازمند ترمیم و افزایش است.

حاجی بابایی ادامه داد: با توجه به این میزان بودجه پیش بینی شده برای وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به ترمیم و افزایش آن در سال آینده اقدام شود.

وی گفت: اعتبار این وزارتخانه نسبت به بودجه ۱۴۰۱ براساس قانون مصوب ۱۵ درصد و طبق لایحه بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است اما با توجه به حجم و گستردگی حوزه فعالیت ها و میزان هزینه های آن بانتظار می رود که نمایندگان و دولت برای رشد اعتبارات آن همت کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن