Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پیگیر اخذ مجوز استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش هستیم

پیگیر اخذ مجوز استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش هستیم

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود شدید سرایدار و خدمتگزار و بابای مدرسه در سطح کشور گفت: از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیر اخذ مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی هستیم.

به گزارش "همدان نیوز"، کیومرث سرمدی‌واله اظهار کرد: رفع مشکل این کمبود اخذ مجوز استخدام توسط وزارت آموزش و پرورش از سازمان اداری و استخدامی بوده که متأسفانه از سال ۹۰ هیچ گونه استخدامی در این رابطه وجود نداشته است.

وی افزود: برای مرتفع شدن کمبود سرایدار مدارس و بابای مدرسه در شهرستان اسدآباد پیگیر این امر از طریق وزارت آموزش و پرورش برای اخذ مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: خدمتگزاران و سرایداران مظلوم‌ترین اقشار در کارمندان دولت به لحاظ سختی کار و درآمد پایین هستند که باید توجه ویژه‌ای به این قشر شود.

وی در ادامه از آسفالت و زیرسازی راه قره‌بلاغ اسدآباد، موسوم به جاده پایین روستا خبر داد و تصریح کرد: بعد از تخصیص بودجه از محل اعتبارات در اختیار نماینده مجلس از بودجه ۱۴۰۰ زیرسازی و آسفالت راه یک کیلومتری روستای قره بلاغ که جزء مطالبات دیرینه مردم بود، انجام شد.

سرمدی‌واله خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت کم قره‌بلاغ، احتمال تخصیص اعتبار برای این جاده ضعیف بود که به همین منظور با تخصیص بخشی از اعتبار در اختیار خود از بودجه ۱۴۰۰ این مشکل مرتفع شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه که شامل اصلاح پل و لوله گذاری، تعریض، زیرسازی و آسفالت بود، در آبان ماه امسال به اتمام رسید، یادآور شد: پیش از این و در خردادماه ۱۴۰۰ با راه اندازی سایت مخابراتی، قره بلاغ تحت پوشش آنتن موبایل با قابلیت دسترسی به اینترنت ۳G قرار گرفت./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن