Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دولت ساز و کار اعتراض را فراهم کند

دولت ساز و کار اعتراض را فراهم کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: دولت در کمترین زمان ممکن باید ساز و کار دقیق و مشخصی را برای اعتراض های مردمی فراهم کند.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در جمع بسیجیان بیان کرد: باید فکری برای روش و چگونگی اعتراض ها کرد تا هنگام دادن فراخوانف معترضان در محل گرد امده و ضمن تامین امنیت آنها به دغدغه، شبهات و گلایمندی های آنها پاسخ داد.

وی گفت: بسیاری از بسیجیان در فراخوان های ضد انقلاب برای تامین امنیت مردم حضور یافتند اما سوال من این است که بانوان با چند نفر از دخترانی که کشف حجاب کردند رفیق شدند؟

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تصریح کرد: در جریان بروز ناآرامی ها وقت دعوا و شکاف اجتماعی و برخورد سخت نیست و بدانید که دشمن دنبال برخورد سخت مردم با سلایق و افکار مختلف با یکدیگر است.

آیت الله شعبانی موثقی تاکید کرد: مراقب باشید تحت القائات رسانه دشمن قرار نگیرد و گلایه مندی و  اعتراض ها مبتنی بر تحلیل خودمان باشد.

وی گفت: در این روزها مظلومیت هایی بسیج بیشتر نمایان شد اما این مظلومیت ها و چه قضاوتی نسبت به بسیج می شود نباید جهادگران را در طی این مسیر نورانی ضعیف کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان افزود: شما برای قضاوت شخص کار نمی کنید بلکه برای رضای خدا و خدمت به مردم کار می کنید بنابراین ساکنان این جامعه ایمانی از ملامت ها نمی ترسند.

آیت الله شعبانی موثقی اضافه کرد: حمله به بسیج و به شهادت رساندن آنها توسط معدود اغتشاشگر، داستان پُر تکرار تاریخ است و نباید نگران بود چراکه  این حجاب به سادگی به دست ما نرسیده و آرمان ها در این مسیر فدا شدند بنابراین قوی بودن در مسیر حق باید مورد توجه باشد.

وی افزود: آشوبگر و حمل کنندگان سلاح گرم با جوان معترضی که قصد تخریب اموال عمومی را ندارد متفاوت است باید با طیف دوم صحبت کرد تا به سمت دشمن نرود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اظهار داشت: جهادگران بسیجی بارهای بر زمین مانده در چهل سال گذشته را برداشتند و خلاء ها و کوتاهی های رخ داده از سوی برخی مسئولان را با حضور به موقع جیران کردند.

آیت الله شعبانی موثقی اضافه کرد: جریان نفاق و استکبار جبهه مقابل نظام اسلامی است در طول چهل سال گذشته واقعیت های اجتماعی و سیاسی ما را به درستی درک نکرده و به عظمت کشورمان پی نبرده است.

وی ادامه داد: دشمنان در جریان اتفاق های اخیر به قدری در فضای رسانه ای دروغ گفتند که به مثابه یک فرد روانی، دروغ خودشان را باور کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تاکید کرد: هر چند جریان ها و حوادث اخیر مشکلاتی را برای کشور رقم زد اما مزیت هایی نیز به همراه داشت برای نمونه مردم می بینند که بین آنچه که رسانه دشمن بیان می کند با واقعیت های اجتماعی، شکاف و تفاوت فاحش وجود دارد..

آیت الله شعبانی موثقی بیان کرد: آنهای که فضای رسانه ای از جمله اینستاگرام را دنبال می کنند  احساس می شود که نظام از بین رفته بسیاری از مسئولان ساک را بسته و فرار کردند در حالیکه ین خبرها نیست.

وی گفت: کار جهادی تنها ساختن خانه، انجام کارهای عمرانی و دستگیری از محرومان نیست بلکه در کنار این کارهای بزرگ و شایسته، امروز یکی از اولویت های جهادگران بسیجی برجسته کردن و تبیین واقعیت ها در این شرایط است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان ادامه داد: شما بسیجیان باید به مردم بگویید که بین آنچه که دشمن بیان می کند با واقعیت ها فاصله زیادی وجود دارد چرا که این کار سبب ایجاد امید در مردم و نقطه ضعف بزرگ دشمن و تحلیل ضعیف دشمن از واقعیت های کشورمان را نمایان می کند.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کرد ادامه داد: کشورمان با مشکلات معیشتی و اقتصادی و مدیریتی مواجه است و دشمن با برجسته کردن این مشکلات سبب ایجاد و یاس و ناامیدی شده است و دشمن هنرمندانه  با شیطنت نقاط ضعف را برجسته کرده که خودی ها هم ناامید می شوند.

وی تاکید کرد: بگفته رهبری فرزانه انقلاب، جهاد تبیین فوری و قطعی است و کارهای عمرانی و محرومیت زدایی بخشی از جهاد تبیین است اما کافی نیست و امروز باید با برادران و خواهران دارای شبهه که تحت تاثیر فراخوان ها قرار گرفتند حرف زد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان هم گفت: برخی مواقع افرادی نقدهایی مبنی بر پای کار نبودن نیروی مقاومت بسیج همانند دوران جنگ تحمیلی مطرح می شود در حالیکه تنها ماموریت های بسیجح نسبت به دوران اول انقلاب تغییر کرده است.

سردار مظاهر مجیدی افزود: تاسیس نیروی مقاومت بسیج نشان از درایت و زیرکی امام راحل بود چراکه ایشان معتقد بودند برای حفظ نظام اسلامی از مردم استفاده شود و باید از همین صنف پابرهنه، نیروی بسیج ۲۰ میلیونی راه‌اندازی و استفاده شود.

وی اضافه کرد: بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی برای شهادت از هم سبقت می گرفتند و امروز همان صحنه را در کف خیابان شاهدیم و همان انگیزه سبب ایستادگی بسیجیان در برابر اغتشاشگران شده بنابراین امروز فرهنگ بسیج نسبت به دوران جنگ تغییری نکرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: امروز بسیجیان همانند جنگ تحمیلی وارد میدان شده تا نظام اسلامی حفظ شود و انگیزه و هدف بسیجیان زمان جنگ و هم اکنون یکسان است.

سردار مجیدی افزود: بسیجی که در دوران جنگ تحمیلی در برابر استکبار ایستاده بود امروز همان بسیجی در برابر امپراطوری آمریکا ایستاده است.

وی گفت: دشمنان نظطام اسلامی با دورع راکنی در فضای مجازی پیوسته عنوان می کنند که کار نظام اسلامی تمام شده است اما آنچه که در فضای حقیقی شاهدیم خلاف این موضوع را ثابت کرده به گونه ای که زندگی درجریان بوده و مردم در حال کار و تلاش و مسافرت هستند.

وی مهمترین رسالت به ویژه جهادگران را امید آفرینی دانست و افزود: جهادگران بسیجی مدیران آینده کشور هستند و این افراد به علت حضور در بین افراد محروم و درک فقر و مشکلات از نزدیک، بهتر می توانند برای رفع مشکلات تصمیم گیری کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن