Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس استفاده از نیروهای بومی رویکرد استان همدان در انتصابات است

استفاده از نیروهای بومی رویکرد استان همدان در انتصابات است

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: در دولت سیزدهم استفاده از نیروهای بومی و جوان سازی در انتصابات استان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی فرمانداری فامنین، مسلم مخفی در آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فامنین افزود: در ۷۵ مورد از انتصابات در استان همدان بیش از ۹۰ درصد نیروی بومی بودند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث رویکردهای مدیریتی تجربه از علم بهتر است و مدیریت جوانگرایی این نیست که از ظرفیت مدیران دیگر استفاده نشود.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به هفته دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد: با تمسک به فرهنگ غنی دفاع مقدس و حرکت های مجاهدانه بتوانیم فعالیت های خوبی برای حل مشکلات و توسعه همه جانبه کشور داشته باشیم.

مخفی اظهار داشت: دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ در شرایطی امور کشور را در دست گرفت که به اذعان منتقدین دولت، شرایط بسیار سختی بود و این مشکلات حاصل سه مساله کرونا، تحریم ها و مدیریت های ناکارآمد بود.

وی افزود: دولت معطل مذاکرات نشد و در بحث سیاست خارجی ارتباط با همسایگان را در دستور خود قرار داد.

مخفی با بیان اینکه در حوزه مسائل اجتماعی آسیب پذیر هستیم که روزبه روز نیز بیشتر می شود خاطرنشان کرد: این غفلت به آموزش و تعلیم و تربیت بر می گردد و مسئولان از کار فرهنگی غافل نشوند و باید ارتباط بین مسئولان و مردم بیشتر شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن