Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس درخواست مصرف‌کنندگان کاهش قیمت تمام شده خودرو است

درخواست مصرف‌کنندگان کاهش قیمت تمام شده خودرو است

عضو کمیسیون آموزش, علوم و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از تولیدات خودروسازان داخلی تاکید کرد و گفت: با توجه به محتوای درخواست مردم از نمایندگان مجلس خودروسازان باید در راستای کاهش قیمت تمام شده تولید و ارتقای کیفیت بکوشند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمدحسین فلاحی در خصوص قیمت‌گذاری دستوری که بر صنعت بزرگ خودروسازی کشور حاکم است به اهمیت قیمت تمام شده خودرو اشاره کرد و اظهار داشت: پرسشی که همواره مردم از نمایندگان مجلس دارند، قیمت واقعی تمام شده تولید خودرو است که حال ممکن است از سوی مراجع مختلفی از جمله شورای رقابت یا بورس صادر شود و اینکه آیا قیمت تعیین شده با سطح درآمدی جامعه سازگاری دارد.

وی با توجه به افزایش شدید نرخ ارز و متعاقب آن رشد پرشتاب هزینه‌های تولید و عدم لحاظ قیمت تمام شده در قیمت نهایی خودرو بر حمایت مجلس از تولید داخل تاکید کرد و گفت: بررسی و آنالیز قیمت تمام شده خودرو، قیمت واقعی خودرو را روشن می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص راهکارها در راستای حمایت از تولید داخل و متناسب‌سازی قیمت خودرو گفت: به نظر می‌رسد کاهش قیمت تمام شده تولید از مجرای کاهش هزینه‌های جانبی یکی از راهکارها باشد.

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن اعتقاد به تولید ملی و اینکه می‌بایست خرید خودروهای داخلی در اولویت قرار بگیرد اما خودروسازان می‌بایست در ارتقای کیفیت محصولات اهتمام بیشتری داشته باشند./ خبر خودرو

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن