Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تجمع اعتراض‌آمیز مردم همدان در محکومیت هتک حرمت شهید همدانی

تجمع اعتراض‌آمیز مردم همدان در محکومیت هتک حرمت شهید همدانی

تجمع اعتراض‌آمیز مردم شهید پرور همدان در واکنش به هتاکی های میر حسین موسوی یکی از سران فتنه برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز"، مردم شهید پرور همدان ظهر امروز در واکنش به هنجارشکنی و هتاکی های میرحسین موسوی یکی از سران فتنه تجمع کرده و با سردادن شعارهایی مانند مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا و انگلیس، لبیک یا حسین و لبیک یا زینب،خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ماست و حسین همدانی امید مایی، اعتراض خود را ابراز کردند. مردم همچنین خواهان محاکمه و برخورد شدید و قانونی با این گونه هتاکی ها علیه ارزش‌ها شدند.

در این مراسم همچنین اکبر امیر پور از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهید حسین همدانی نامی آشنا در عرصه های خطر و مجاهدت است اظهار داشت: نام این شهید معزز در عرصه بین المللی پراکنده شده و همچون خورشیدی می درخشد.

وی باداین توضیح که شهید حسین همدانی تبلور انقلابی بودن و پایبند بودن به رهبری است گفت: شهید همدانی نماد، سرباز با وطن بودن، سرباز بدون مرز بودن و حضور در همه جبهه هایی است که انقلاب به آن نیاز دارد است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هیچ فرد، جریان و مجموعه ای نمی‌تواند شخصیت حسین همدانی را محو کند عنوان کرد: شهید همدانی  اگر وارد حلب شد به عشق امام زمان و دفاع از عمه سادات بود؛ در اصل حسین همدانی از ناموس شیعه دفاع کرد آنهم زمانی که از نظر نظامی جنگ مغلوبه بود.

وی با تشریح مجاهدت‌ها و خدمات شهید همدانی در دوران های مختلف مطرح کرد: شخصیت شهید همدانی شخصیت ممتازی است و نمی‌توان از برخی صحبت ها نسبت به وی گذشت. / تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن