Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس از مردم برای رسیدن به اهداف سیاسی استفاده نمی‌کنیم/ در مسئله عفاف و حجاب همه باید به قانون احترام بگذارند

رئیسی در جمع نخبگان استان همدان:
از مردم برای رسیدن به اهداف سیاسی استفاده نمی‌کنیم/ در مسئله عفاف و حجاب همه باید به قانون احترام بگذارند

رئیس جمهور گفت: از مردم به عنوان رسیدن به هدف سیاسی استفاده نمی کنیم و حقیقتا معتقدم مردم را باید باور کرد.

به گزارش خبرنگار همدان نیوز، آیت الله رئیسی در دیدار با نخبگان و برگزیدگان استان همدان، در سالن شهدای استانداری همدان، اظهار کرد: همواره باید مراقب نفاق بود چراکه نفاق چهره پلید خودش را می پوشاند و مردم همواره باید مراقب باشند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شناخت نفاق سخت و شناختنش سخت تراست، افزود: باید نقاب را از چهره نفاق کنار بزنیم و بر همه برملا کنیم که چهره نفاق چیست.

وی در ادامه گفت: چگونه کسانی که مدافعان حقوق بشرند، مهد منافقین شده و حقوق بشر را ضایع کرده اند و ناقضین حقوق بشرند.

رئیسی بیان کرد: امروز دولت ماموریت بسیار خطیری به عهده دارد و رمز موفقیتش همراهی همکاری و مشورت است و شما نخبگان، فرهیختگان، زنان و مردان می توانید نقش داشته باشید.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت مردمی یعنی همراه مردم، عنوان کرد: دولت مردمی یعنی از مردم، با مردم، در مردم.

وی ادامه داد: همواره همه دولت مردان در همه سطوح و در همه بخش ها باید خودشان را به مردم و به ویژه نخبگان در همه زمینه ها محتاج ببینند.

رئیسی با بیان اینکه در هیات دولت تاکید کردم، مدیران حلقه های مشورت از نخبگان داشته باشند، گفت: شما نخبگان اگر کاستی و ترک فعلی می بینید حتما این نگاه ها را منتقل کنید.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عزیزان بدانند که موفقیت دولت در همه عرصه ها ارتباط با جریان نخبگانی است، اظهار کرد: از ابتدای دولت این ارتباط را با سطوح مردم آغاز کردیم و باید مامل شود.

وی با اشاره به اینکه این دولت نگاه مردم را اصل می داند، افزود: از مردم به عنوان رسیدن به هدف سیاسی استفاده نمی کنیم و حقیقتا معتقدم مردم را باید باور کرد.

رئیسی با بیان اینکه خرد جمعی و مشاوره مردمی به صلابت و سلامت کار کمک می کند، عنوان کرد: پیشرفت امور در حرکت های اداری با نگاه های تحولی همراه می شود.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات بروکراسی اداری، ادامه داد: مشکل رنج دهنده بورکوراسی اداری را داریم که باید حل شود و رضایت عموم را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که بسترهای فساد زا، رانت خواری را از بین ببریم، اظهار کرد: استفاده از نیروهای جوان، حزب الهی و با انگیزه یک ضرورت است و تاکید دارم که استفاده از از این جوانان  کارساز است.

رئیسی با تاکید بر اینکه امام و رهبری به جوانان اعتماد کرده و ما هم باید اعتماد کنیم، ادامه داد: استفاده از نظرات کارشناسی از اعتقادات ما است.

رئیس جمهور با اشاره به مالیات اصناف، اظهار کرد: مالیات قانون است اما در کنار آن باید به اصناف و کارآفرینان اعتماد کرد مگر خلاف آن ثابت شود.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف قانون است، افزود: حجاب و عفاف جای سلیقه شخصی و فردی نیست و همه به قانون باید احترام بگذارند.

رئیسی در پایان با اشاره به اینکه دولت مردمی می تواند دولت قوی را شکل دهد و قوت و قدرت هم در گرو تولید است، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم اتفاقی در طراز اسلامی رخ دهد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن