Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مردم با اعتماد به دولت‌ها وارد بازار سرمایه شدند

مردم با اعتماد به دولت‌ها وارد بازار سرمایه شدند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مقایسه بازار سرمایه با بازار خودرو، طلا، سکه و مسکن قیاسی مع الفارق است و اینکه وزیر محترم آن را نسبت به سایر بازارها سودآورتر می خواند صحیح نیست و دردی از مردم دوا نمی کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احد آزادی خواه در نشست علنی امروز (سه شنبه، 18 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی پس از گزارش وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص بازار سرمایه، گفت: مگر قرار است بورس نسبت به سایر بازارها سودآوری کمتری داشته باشد که وزیر محترم آن را با سایر بازارها مقایسه می کند و می فرماید نسبت به بازار خودرو، طلا، سکه و مسکن وضع بهتری دارد. این قیاس به قول ما طلبه ها مع الفارق است و معنا ندارد.
وی افزود: ملت مبتنی بر اعتمادی که به دولت ها داشتند در بازار سرمایه ورود کردند اما خیلی از خانواده ها و سرمایه ها در این بازار به خاطر مشکلات مدیریتی در این نظام از بین رفت و مقایسه این بازار با سایر بازارها دردی از مردم دوا نمی کند.
آزادی خواه تاکید کرد: ما در بحث نرم افزاری و نظام مدیریتی حاکم بر بازار سرمایه مشکل داریم و با این نظام مدیریتی هر اقدامی انجام دهیم وضع بازار سرمایه تغییری نمی کند./خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن